woensdag 17 april 2013

Aaron 5 jaar



Hallo allemaal

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn kleinzoon Aaron, hij is afgelopen 12 april 5 jaar geworden
Hij is stapel gek van de Angry Birds , mijn dochter Christa heeft een heuse Angrybirds taart gemaakt voor haar zoon  kijk maar is op haar Blog .
En die taart smaakte heerlijk ;).
De Angry birds gekopiert van een kleurplaat, en deze ingekleurd met de copics, hij vond de kaart geweldig!!
Achter het nestje wat sisal geplakt voor een wat sprieterig effect.
Groetjes Thea

8 opmerkingen:

Christa zei

jaa hij is er helemaal gek van, goed gemaakt hoor ik vind de kaart ook super leuk xx

Marrie zei

Hallo Thea,

Wat een te gekke kaart is dit zeg heel leuk gedaan.

Lieve groetjes Marrie

Anita Meijer zei

Wat een superleuke kaart heb je voor Aaron gemaakt Thea, ik vind hem prachtig en dat zal hij zekers te weten ook hebben gevonden.
Liefs van Anita

corryskaart zei

Hoi Thea
Wat een leuke kaart en ja die angry birds zijn bij veel kinderen heel populair dus dat was voor die kleine kanjer dubbel feest en een mooie kaart en taart
Groetjes
Corry

Sandra zei

wat een superkaart, kan me voorstellen dat aaron er superblij mee was
gr sandra

Marianne zei

Helemaal perfect gedaan.
Liefs, Marianne

Riet zei

Wat een geweldige kaart.

Liefs Riet.

Lenie zei

wat een schitterende kaart en mijn zoon zal hem ook erg mooi vinden.
groeten Lenie