zaterdag 17 augustus 2013

 
 
                                              Hallo Dames,
ik heb een verjaardag kaartje gemaakt voor mijn Moeder.
Ze wordt morgen 78.... ik ga elke week met haar boodschappen doen  daar na
gaan we gezellig een bakkie koffie doen met wat lekkers er bij .
daarom heb ik een kaartje gemaakt met een kop en schotel er op.
ik heb bijna alle mallen van joy! gebruikt!
behalve de tekst plaatje die is van spellbinder,
en ik heb de onderste kaart van Co-kreate gebruikt.
 
groetjes Thea

 

8 opmerkingen:

Christa zei

leuke kaart hoor mam xx

Anita Meijer zei

Oh wauw Thea wat heb je dit schitterend gemaakt voor je moeder, ik vind hem helemaal super.
Liefs van Anita

Sandra zei

ziet er weer goed uit hoor thea
gr sandra

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
Liefs, Marianne

Joke Mulder zei

Hoi Thea,
Gefeliciteerd met je moeder en met de press boss jij hebt gewonnen heb ik gezien op de site veel plezier ermee
Groetjes van Joke Mulder

Anita Meijer zei

Thea heb je al op het blog van Hobbyjournaal gekeken, zo gaaf voor je. Super.
Liefs van Anita

Thea zei

ik kan het nog steeds niet geloven wat ben ik blij! en wat een lieve reacties van jullie, dank je wel
liefs Thea

Unknown zei

Thea je prijs wordt vandaag afgestuurd.