woensdag 16 oktober 2013

Kerstkaart




Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje met een sketch van Tiets , uitdaging oktober.
En deze kaart doet ook mee met de Bingo challenge van time for magnolia challenge, mijn bingo is - horizontaal , snijmallen ( de sneeuwvlokken tim en xmas van marianne design) Edwin- Kraft (= de label met de december stempel van Noor)
Dit prachtige papier komt uit het clubdagpakket van tiets ,waar ik afgelopen zaterdag met mijn dochter was geweest.
Het projekt was geweldig !!

Groetjes Thea

8 opmerkingen:

Malika zei

Super leuk en prachtig hoor die kaart
malika

Anita Meijer zei

Wauw wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt Thea, ik vind hem super.
Liefs van Anita

Sandra zei

wat een superleuk kerstkaartje
gr sandra

Irene zei

Gave kaart Thea, leuk met dat label met de decembermaand en ik heb al gehoord (Nicole) hoe gezellig het zaterdag was, leuk!!!

xx Irene

krea2day Cynthia zei

Wauw, Thea wat is het weer prachtig.

Groetjes Cynthia

Ans Gilbert zei

Hoi Thea,
Kwam via het Blog van Christa bij jou terecht, wat maak je mooie kaarten, ik ga je volgen, groetjes van Ans

corryskaart zei

hoi thea
wat een geweldige kerstkaart en zo leuk omdat er zoveel te bekijken valt!
groet...corry

jolanda zei

prachtig kaartje