dinsdag 8 oktober 2013

voor Martine


                           hallo allemaal

ik heb een envelop kaartje  gemaakt voor Martine zij is vandaag jarig.
deze kaart en van mijn Dochters !! had ze al  vrijdag binnen gekregen
ze heb echt gewacht tot vandaag  om alle post open te maken
nou ik vind het knap hoor!! .
ik heb  papier van Vintage Spring basics van Maja Design gebruikt
en een leuke vintage plaatje van Marianne en Mallen ook van Marianne.
ik heb ook een leuke gips hoekje op geplakt en mooie bloemen  van TimForMagnoliaChallenge  had ik pas geleden nog gewonnen .

veel liefs Thea

5 opmerkingen:

jolanda zei

hele mooie kaart

Sandra zei

supermooi kaartje hoor, ziet er goed uit
gr sandra

Anita Meijer zei

Oh wauw Thea wat een schitterende kaart heb je voor de jarige Martine gemaakt, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Marianne zei

Heel mooie gedaan, ziet er toppie uit.
Liefs, Marianne

liszha zei

Envelopkaart? Super idee!!!! Sla ik op maar niet voordat ik je verteld heb hoe mooi ik hem vind. Geweldig!!!